Adresa
nám. ČSA 27/10,
793 95 Město Albrechtice
IČ: 00296228
DIČ: CZ00296228
Modernizace počítačové učebny na ZŠ Město Albrechtice je hotová.
Aktualizováno 8. 8. 2022
Práce na modernizaci učebny na ZŠ pokračují.
Aktualizováno 25. 7. 2022
Zhotovitel: KDZ, spol. s. r. o.
Autorský dozor: Branischová
Technický dozor: L. Stýskala
Termín provádění: 2. června 2022– do 2 měsíců
Dotace: Modernizace učebny v Základní škole
Práce byly zahájeny 30. května 2022. 21. června byla provedena pokládka PVC. Kontrolou byl zjištěn vadný stav podkladních vrstev. Zhotoviteli bylo nařízeno PVC strhat, provést nové nivelace a položit nové PVC. 11. července se předpokládá s pokládáním podlahy.
Aktualizováno 29. 6. 2022
Práce na modernizaci učeben ZŠ pokračují.
Aktualizováno 17. 6. 2022
Novým zhotovitelem se stala firma KDZ, s. r. o. Práce by měly být realizovány během léta a budou prováděny především v odpoledních hodinách, aby nebyla rušena výuka.
Předání staveniště: čtvrtek 2. června 2022
Aktualizováno 31. 5. 2022
Byla ukončena výzva na dodavatele, přišly 2 nabídky, administrátor projektu je hodnotí a vyhodnocení bude postoupeno na jednání rady města.
Aktualizováno 28. 4. 2022
Ministerstvo pro místní rozvoj poskytlo dotaci ve výši 2 468 199,66 Kč.
Rozhodnutí o poskytnutí dotace (změna) 117D03O003269 2021-2 EP6.PDF
Přípravné aktivity vztahující se k předložení projektu, např. zpracování doprovodných studií, příloh, projektové dokumentace
Přípravné aktivity se vztahují k předložení projektu a týkají se např. zpracování doprovodných studií, příloh nebo projektové dokumentace. O realizaci projektu bylo rozhodnuto na setkání rady města Město Albrechtice, která je zřizovatelem školy. Následně byla na začátku této přípravné fáze uzavřena smluvní spolupráce na služby pro projektové řízení a poradenství s Regionální rozvojovou agenturou Východní Moravy, zpracovávající tuto Studii proveditelnost. Během roku 2020 došlo ke zpracování položkového rozpočtu pro celou akci.
Zároveň přípravná fáze spočívá v komunikaci jednotlivých stran pro zajištění veškerých potřebných materiálů a podkladů pro soupis plnohodnotné a úplné žádosti o dotaci včetně všech příloh. Po kompletaci veškerých podkladů a jejich sepsání byla podána projektová žádost k předkládanému projektu, a to k měsíci říjen 2020. Příjem žádostí pro 12. výzvu MAS Rozvoj Krnovska byl ukončen k 30. 11. 2020. Od této doby s předpokladem do konce měsíce dubna 2021 bude probíhat hodnocení projektové žádosti. V případě pozitivního hodnocení projektu dojde k tomuto termínu zároveň i k vydání právního aktu stvrzujícího podporu IROP vůči tomuto projektu.
Popis realizace hlavních aktivit projektu
Popis ukončení realizace projektu, např. kolaudace, uvedení do provozu
Ukončení realizace projektu je podmíněno podepsání protokolu o předání a převzetí díla a podpisu předávacích protokolů k zakázkám vztahujícím se k realizaci předkládaného projektu. Slavnostní ukončení realizace projektu bude slavnostně plánována na konec srpna roku 2021. Tato událost bude fotograficky zdokumentována. Zahájení provozu prostor podrobených úpravám v rámci realizace projektu připadne na 1. 9. 2021. Do 20 pracovních dní od ukončení realizace projektu bude vypracována a odevzdána závěrečná ZoR a ŽoP, tedy k datu 29. 9. 2021.
Konečný stav – popis po realizaci projektu
Po výsledném stavu po ukončení realizace projektu budou výstupy projektu nabývat následující podoby. Projekt představuje modernizaci dvou odborných multimediálních učeben, které budou nově vybaveny adekvátní technikou pro potřeby moderní výuky. Podpořený prostor slouží pro účely výuky předmětů, které jsou zahrnuty ve Školním vzdělávacím programu školy.